Kuvat

Kuvagalleria

Yhdistyksellämme on jäsentapaaminen kerran kuukaudessa. Tämän lisäksi meillä on paljon erilaista toimintaa. On retkiä ja matkoja, vierailuja eri kulttuuritapahtumiin ja tutustumiskäyntejä mielenkiintoisiin kohteisiin sekä muuta toimintaa. Myös joitakin ulkomaanmatkoja olemme vuosien aikana tehneet.

Näistä tapahtumista löytyy kuvia kuvagalleriassa. Kuvat on jaettu alasivuille vuosittain ja tapahtumittain.

Alkupuolen kuvat ovat pääosin Terttu Tallgrenilta. Vuodesta 2014 alkaen Erkki Komulaiselta.

Läheskään kaikista tilaisuuksista tai retkistä ei ole kuvia.

En pysty olemaan mukana kaikissa tapahtumissa ja kaikilla retkillä. Minulle voi lähettää sähköpostin liitetiedostoina kuvia ja niihin liittyviä lyhyitä tekstejä: Erkki Komulainen: erkki.oh5sw(at)gmail.com