Tietoa meistä

Kaakkois-Helsingin seniorit ry

on vuonna 1978 perustettu, puolueisiin kuulumaton yhdistys. Se on Kansallisen senioriliiton ja Helsingin kansallisen senioripiirin jäsen.

Seniorit ajassa mukana

Vuosien 2017 - 2020 teemamme on Seniorit nettiajassa. Jäsenkokouksissamme tutustumme ajankohtaisiin ilmiöihin asiantuntijoiden alustuksella. Muisti- ja elokuvakerhomme jatkavat vireää toimintaansa ja uusia kerhojakin pyritään aloittamaan. Vierailukohteiksemme olemme tänä vuonna valinneet useita pääkaupunkimme kulttuurikohteita. Jäsenkokouksen yhteydessä on myös netti- ja älypuhelinneuvontaa.

Oletko eläkkeellä tai jäämässä eläkkeelle?

Yhdistyksemme tarjoaa sinulle harrastusmahdollisuuksia, mielenkiintoisia tapahtumia ja ennen kaikkea mukavaa yhdessäoloa muiden Senioreiden seurassa.

Alueemme on Helsingin Herttoniemi ja Laajasalo lähialueineen mukaan lukien Kulosaari, Roihuvuoren ja Herttoniemenranta. Muualtakin voi toki tulla mukaan. Jäsenkokoukset ja muu toiminta tapahtuu Herttoniemen metroaseman lähellä sijaitsevassa Herttoniemen seurakunnan tiloissa (Hiihtomäentie 23, 00800 Helsinki).

Toimintamme piirissä on hiukan yli sata. Kokoonnumme kuukausittain jäsentapaamisiin. Kuulemme kahvikupin äärellä mielenkiintoisia esityksiä ajankohtaisista asioista. Meillä on kerhoja erilaisten teemojen äärellä. Matkustamme ja retkeilemme, käymme teatterissa, konserteissä, taidenäyttelyissä, museoissa ja muissa mielenkiintoisissa kohteissa.

Yhdistyksen historiasta

Yhdistyksemme on toiminut 40-vuotta. Tätä juhlitaan keväällä 2019. Siitä tulevat tarkemmat tiedot myöhemmin.

On pari dokumenttia, joista voi katsoa yhdistyksen historiaa. Ne ja muut dokumentit on koottu sivulle > Jäsenenä vaikutat.