Jäsenenä vaikutat ja osallistut halusi mukaan valitsemaasi toimintaan

Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta

Yhdistyksemme on toiminut vuodesta 1978 lähtien. Se on yksi Kansallinen senioriliitto ry:n lähes 170 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille Senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille 15 alueelliselle Senioripiirille. Yhdessä alueemme muiden paikallisyhdistyksen kanssa muodostamme Helsingin kansallinen senioripiiri ry:n. Olemme poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumattomia.

Jäsenedut

Yhdistyksemme jäsenmaksu on tällä hetkellä 25 euroa/vuosi. Se oikeuttaa sinut osallistumaan kerhotoimintaan ja jäsentapahtumiin. Saat myös kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan.

Jäsenenä voit myös osallistua jäsenhintaan erilaisiin yhteisiin teatteri-, konsertti- ja muihin vierailukäynteihin sekä retkille ja matkoille.

Kiinnostako mukaan tuleminen?

Tule rohkeasti käymään kuukausitapaamisiimme, ota yhteyttä (katso Yhteystiedot-sivua). Voit myös käyttää senioriliiton sähköistä lomaketta. Alla on liittymislomake, jota sitäkin voi käyttää.

Oppaan johdolla taideretkellä.

Jäsenkokouksen esitelmää seuraamassa.