Tapahtumat kevät 2023

Jäsenkokouksemme ovat joka kuukauden kolmantena tiistaina Kulosaaren kirkon seurakuntasalissa Werner Wirénintie 6, (Kyösti Kallion tie 1 ja Kulosaarentie 40 välinen reitti) 00570 Helsinki alkaen klo 13. Kahvista ja pullasta peritään tällä hetkellä 3 €.

Herttoniemen metroasemalta pääsee bussilla no 81, pysäkki Kulosaaren ostoskeskuksen jälkeen. Siitä taaksepäin Kyösti Kalliontietä kunnes tulee vastaan viitta "Kulosaaren kirkko" ja käännös vasempaan. Tai metrolla Kulosaaren asemalle, mistä poistutaan ostoskeskukseen päin ja Kulosaarenpuistotietä ohi ostarin vasemmalle ja kirkko näkyy oikealla koulun jälkeen. Kävelyä tulee Kulosaaren metroasemalta n puoli kilometriä. Bussiin 81 voi mennä ja ensimmäisellä pysäkillä pois (kartta).

Kevään 2023 jäsentilaisuudet

Tammikuun jäsentilaisuus on 17.1.2023 klo 13.00. Kahvilla aloitetaan ja päivän aiheena on tarvitseeko pankkiin tilata aika vai pitääkö jonottaa saadakseen palvelua. Tämä luonnistuu hyvin ja palvelu on henkilökohtaista, rahaa saa nostaa sekä tallentaa kertoo SP omapankin edustaja ja lupasi tarjota vielä hyvät pullakahvit meille.

Helmikuun 21. päivä klo 13.00 virittäydytään eduskuntavaaliin! Kansanedustaja Elina Valtonen tulee kertomaan 4v haasteista "Miten talous toimii velkarahalla" eli mitä haasteita on tiedossa uusilla kansaedustajilla. Luvataanko kiristyksiä vai mammonaa. Ohjelman päätyttyä aloitetaan kevätkokous.

------

Kutsu varsinaiseen kevätkokoukseen:Kaakkois-Helsingin seniorit ry:n varsinainen kevätkokous pidetään tiistaina 21. päivänä helmikuuta 2023 Kulosaare kirkon seurakuntasalissa Werner Wirénintie 6, 00570 Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 10 pykälässä mainitut asiat.

------

Maaliskuun 21. päivänä klo 13.00 siirrymme Japanin tunnelmiin. Jäsenemme Kristiina on asunut Japanissa 30v ja toiminut siellä tulkkina, oppaana, perustanut perheen. Perheessä puhutaan edelleen toisena kielenä japania. Kieli ja kulttuuri sekä elämä kiinnostaa, miten muualta tullut henkilö kohdataan jne. Mielenkiintoista tietää. Huom! Arpajaiset!

Huhtikuun 18. päivä klo 13.00 on musiikkipitoinen tapaaminen, kun Seppo Hovi tulee vieraaksemme. Seppo on monelle tuttu erilaisista musiikkiohjelmista. Seposta olisi paljon kerrottavaa mutta ennetaan hänen itsensä kertoa asiasta.

Toukokuussa noudatetaan perinteitä ja menemme Onnitaloon laulamaan ja laulattamaan onnilaisia, sekä tietenkin juomaan kahvikupposen. Päivämäärä ja kellonaika vielä avoimet.

Tervetuloa edellä mainittuihin jäsentilaisuuksiin!

Tapahtumakalenteri