Piirin kevätkokous 23.3.2012

Senioripiirimme kevätkokous pidettiin perjantaina 23.3.2012 Herttoniemen kirkon tiloissa. Läsnä oli viitisenkymmentä henkilöä piirin kolmestatoista jäsenyhdistyksestä. Kutsuvieraana oli Helsingin Kokoomuksen puheenjohtaja Matti Hirvikallio.

Yhdistyksemme vastasi kokouksen käytännön järjestelyistä.

Kokousedustajien valtakirjojen tarkastuksen hoitivat yhdistyksemme hallituksen jäsenet Pirjo Lampinen ja Erkki Komulainen.
Piirikokouksen puheenjohtajana toimi yhdistyksemme entinen puheenjohtaja Erkki Kuronen ja sihteerinä piirin sihteeri Eeva-Liisa Westman.
Kokousväkeä.
Piirin puheenjohtaja Mikko Viitasalo esitteli vuoden 2011 toimintakertomuksen.
Kokouksen vieraaksi oli kutsuttu Helsingin Kokoomuksen puheenjohtaja Matti Hirvikallio.
Yhdistyksemme hallituksen jäsen Timo Korpela osallistui keskusteluun, joka virisi Guggenheim -museohankkeesta.
Puheenjohtaja Viitasalo kiitti kokouksen puolesta pj Hirvikalliota Senioriliiton sinisen kassin (+sisällön) kera.