Muita tapahtumia

► Kansallinen senioriliitto ry tiedottaa

Kannattaa käydä Kansallisen senioriliiton sivuilla.  Siellä tiedotetaan tapahtumista ja matkoista, joihin yhdistyksemme jäsenet voivat osallistua. Seniorien kanssa matkustaminen takaa luotettavan ja viihtyisän matkaseuran.

► Helsingin kansallinen senioripiiri ry tiedottaa

Senioripiirin järjestämät retket ja matkat ovat avoimia meidän jäsenillemme. Katso näitä tarkemmin tästä.

► Helsingin piirin muut yhdistykset tiedottavat

Piirin muut yhdistykset tarjoavat retkiään myös meille. Retkien tarkemmat tiedot löytyvät Helsingin senioripiirin sivuilla. Kohteeseen pääsee tästä.

Osallistumalla näihin autat yhdistyksiä saamaan osallistujien määrän kannattavalle tasolle.

Hamina Tattoo
Ilmajoen musiikkjuhlat

►Helsingin vanhusneuvosto tiedottaa

Tervetuloa mukaan ikääntyneiden ihmisten ravitsemustutkimukseen, jonka tavoitteena on selvittää ruokavalion vaikutusta fyysiseen suorituskykyyn, ravitsemukseen ja elämänlaatuun.

Saatatte soveltua tutkimukseen, jos: olette täyttänyt 70 vuotta, asutte kotona, pystytte kävelemään omin voimin 400 metriä.

Jos haluatte osallistua tutkimukseen, sovimme kanssanne puhelinhaastattelun, jossa selvitetään alustavasti, sovellutteko mukaan tutkimukseen. Sen jälkeen selvitämme tyypillistä ruuankäyttöänne, minkä perusteella päätämme, sovellutteko tutkimukseen. Jos pääsette mukaan, kutsumme Teidät ensimmäiselle tutkimuskäynnille, josta tutkimus varsinaisesti alkaa.

Oletteko kiinnostunut tutkimuksesta? Voitte soittaa tutkimuspuhelimeen 050 440 9500 tai lähettää sähköpostia promiss[at]helsinki.fi. Mikäli olette yhteydessä puhelimitse, pyydämme teitä jättämään yhteystietonne puhelinvastaajaan, jolloin tutkimusavustaja ottaa teihin yhteyttä.

Katso tarkemmin: https://www.promiss-vu.eu/tutkimus/

2.2. sunnuntai klo 15:00 Hernesaari

Tanssija-koreografi Jorma Uotinen on ollut vahvasti mukana Senioriliiton Rohkeasti Seniori -kampanjassa. Hänet voi nähdä esiintymässä seuraavassa tapahtumassa:

COMPAÑÍA KAARI & RONI MARTIN toivottaa tervetulleeksi erikoisnäytökseen Anna Karenina Hernesaaren Tapahtumakeskus Telakalle, Henry Fordin katu 6, su. 2.2.2020 klo 15, liput erikoishintaan 20 € ovelta (käteisellä tai kortilla).

Ryhmän tulkinnassa rikotaan näyttämötaiteen konventioita muun muassa istuttamalla yleisö samaan pöytään esiintyjien kanssa. Annan aviomiehenä, kreivi Kareninina nähdään pitkästä aikaa tanssiroolin tekevä Jorma Uotinen.

Tänne kukin menee halunsa mukaan, ei ilmoittautumista!