Kerhot kevätkaudella 2020

Keskustelukerho

Keskustelukerhon tavoite on aktivoida keskustelemaan erilaisista yhteisesti kiinnostavista aiheista. Keskustelussa voidaan pohtia vallitsevaa tilannetta, tulevaisuuden näkymiä tai menneitä aikoja. Keskustelua voivat pohjustaa sopimuksen mukaisesti kerhon jäsenet, tai kerhon ulkopuolinen henkilö.

Vetäjää etsitään!

Lempeän joogan ystävät

Kevään ensimmäinen jooga keskiviikkona 15.1.2020

Kokoonnumme ohjaajamme Lea Tikkasen johdolla keskiviikkoisin klo 11.00- 12.00. Toiminta jatkuu uudessa paikassa eli entisen Herttoniemen sairaalan voimistelusalissa Kettutie 8 H (bussi 81). Aloituspäivästä ilmoitetaan.

Kettutie 8 H ( kuntoutusosaston voimistelusali) pukuhuoneet ovat erikseen miehille ja naisille. Tarvittaessa, jos alusta unohtuu niin voimistelusalissa on muutamia saatavilla. Tervetuloa uudet ja vanhat joogaajat aloitukseen. Muistakaa myös ottaa mukaan joustamaton ns. vyö. Siilitien metroasema on lähin ja sieltä on noin 800m kävely. Herttoniemen metroasemalta bussi 81 kolmas pysäkki (lähtee asemalta Hiihtomätien suuntaan kirkolle päin).

Elokuvakerho

Elokuvakerhossa saa mielen virkistystä ja jaetaan yhteisiä elokuvaelämyksiä tutussa seurassa. Kerhon ensimmäisen kokoontumisen ajankohta riippuu syksyn tulevasta elokuvatarjonnasta. Kutsu tapaamiseen toimitetaan kerhon jäsenille sähköpostilla tai tekstiviestillä. Kiinnostuneet: ilmoittautukaa  yhteyshenkilö Virpi Weidelle, puh. 050 357 4247, virpiweide(at)hotmail.com.

Elokuva Helene Tennispalatsissa to 6.2. Kello 10:30. (Päättyy n. 12:42)

Liikuntakerho jatkaa toimintaansa

Liikuntakerho liikuttaa. Seuraava kävelyretki tehdään Herttoniemen omakotialueella keskiviikkona 29.4. alkaen kello 13.00. Kokoonnutaan kirkon luona. Siitä lähdemme kohti omakotialuetta. Katselemme kauniita omakotitaloja, tutustumme F.E.Sillanpään puistoon ja tuotantoon sekä alueella sijaitseviin huomattavien ihmisten muistolaattoihin. Kävelyn lopuksi on jälleen yllätys á la Antero. Ilmoittautumiset viimeistään 25.4. puh 041-5155 851.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: Antero Huttunen, puh. 041-5155 851, s-posti antero.huttunen(at)kolumbus.fi

Kerhoa vetää Antero Huttunen p. 041 515 5851. Tervetuloa mukaan!

Kirjakerho

Hitsaajankatu 4:ssä kokoontuu seurakunnan tiloissa kirjakerho, jonka kokoonpanossa toimii jo tällä hetkellä useita Kaakkois-Helsingin seniorijäseniä. Seuraavassa sovitut kokoontumisajat ja käsiteltävät kirjat:

Kirjat ja päivät (tiistai klo 14.00-15.30)

Tammikuu 7.1.2020

Olli Jalonen: Meren peitto

Helmikuu 4.2.2020

Hermann Hesse: Narkissos ja kultasuu

Maaliskuu 3.3.2020

Adebayo Ayobami: ÄLÄ MENE POIS

Huhtikuu 7.4.2020

Michelle Obama: Minun tarinani

Toukokuu 5.5.2020

Diane Setterfield: Kolmastoista kertomus

Istunto kestää tavallisesti pari tuntia. Tarkempia tietoja toiminnasta ja ilmoittautumiset Marja-Leena Komulainen, p. 040 825 1045, s-posti komulainen.marjaleena(at)gmail.com

Tietotekniikan neuvontaa

Jäsenkokousten jälkeen on mahdollista selvittää tietotekniikan alueeseen kuuluvia kysymyksiä (tietokone, tabletti, älypuhelimet ja niiden käyttö sekä niihin liittyvät sovellukset) Erkki Komulaisen kanssa.  Muusta tapaamisajasta voi sopia sähköpostitse <erkki.oh5sw@gmail.com> tai puhelimitse 040 502 4491.

Etsitään henkilöä!

Olisitko sinä henkilö, joka ryhtyy vetämään aivojumppa- tai kirjallisuus- tai muuta kerhoa? Ilmoita itsestäsi jollekin hallituksen jäsenelle!