Kerhot kevätkaudella 2023

Jooga-kerho

Jooga jatkuu Herttoniemen sairaalan tiloissa alkaen 18.01.2024 torstaisin kello 10.00 – 12.00. Tila on vahtimestarikopin takana, jossa on lukolliset vaatekaapit, mutta WC tilat ovat sairaalan vastaanottotilan käytävällä. Joogatilassa voi myös säilyttää ulkoiluvaatteita. Ohjaajana toimii Leena Kontunen. Maksu on 2 euroa kerralta.

Elokuvakerho

Elokuvakerhossa saa mielen virkistystä ja jaetaan yhteisiä elokuvaelämyksiä tutussa seurassa. Kerhon ensimmäisen kokoontumisen ajankohta riippuu syksyn tulevasta elokuvatarjonnasta. Kutsu tapaamiseen toimitetaan kerhon jäsenille sähköpostilla tai tekstiviestillä. Yhteyshenkilö Virpi Weidelle, puh. 050 357 4247, virpiweide(at)hotmail.com. Tieto tulee s-postitse.

Kävelykerho

Mielenkiintoiset opastetut kävelykierrokset jatkuvat. Lisätietoja: Antero Huttunen, puh. 041-5155 851, s-posti antero.huttunen(at)kolumbus.fi

Kirjakerho

Kirjakerho odottaa uutta vetäjää ja uutta kokoontumispaikkaa.

tietoja toistaiseksi: Marja-Leena Komulainen, p. 040 825 1045, s-posti komulainen.marjaleena(at)gmail.com

Tietotekniikan neuvontaa

Vertaistukea antaa Erkki Komulainen, kysy jäsentilaisuuksien yhteydessä.

Uudet kerhot

Olisitko sinä henkilö, joka ryhtyy vetämään keskustelu- tai muuta kerhoa? Ilmoita itsestäsi jollekin hallituksen jäsenelle!