Kerhot kevätkaudella 2021

Lempeän joogan ystävät

Joogan alkamisesta ilmoitetaan myöhemmin.

Elokuvakerho

Elokuvakerhossa saa mielen virkistystä ja jaetaan yhteisiä elokuvaelämyksiä tutussa seurassa. Kerhon ensimmäisen kokoontumisen ajankohta riippuu syksyn tulevasta elokuvatarjonnasta. Kutsu tapaamiseen toimitetaan kerhon jäsenille sähköpostilla tai tekstiviestillä. Kiinnostuneet: ilmoittautukaa  yhteyshenkilö Virpi Weidelle, puh. 050 357 4247, virpiweide(at)hotmail.com.

Liikuntakerho

Tapahtuma alkaa Saksalaisen kirkon edestä. Saksalainen kirkko on Helsingin Kaartinkaupungin kaupunginosassa Unioninkadun varrella sijaitseva kirkko (katuosoite on Bernhardinkatu 4, 00130 Helsinki). Sinne kokoonnumme klo 13:00. Liikuntakerhon tapahtuman ohjelmasta huolehtii Antero Huttunen.

Reittiopas antaa matka-ajaksi 43 minuuttia, jolloin jäädään Kaisaniemen metroasemalla pois ja kävellään reittiä Vuorikatu, Yliopistonkatu, Fabianinkatu, Eteläinen Makasiinikatu ja Unioninkatu. Jos haluaa mennä raitiovaunulla, niin vaikkapa Stockmannin edestä Aleksin suuntaan n:o 2 ja pois Eteläranassa. Siitä edelleen Etelärantaa pirkin ylös kirkon luo.

Lisätietoja: Antero Huttunen, puh. 041-5155 851, s-posti antero.huttunen(at)kolumbus.fi

Kirjakerho

Hitsaajankatu 4:ssä kokoontuu seurakunnan tiloissa kirjakerho, jonka kokoonpanossa toimii jo tällä hetkellä useita Kaakkois-Helsingin seniorijäseniä. Seuraavassa sovitut kokoontumisajat ja käsiteltävät kirjat:

Kirjat ja päivät (tiistai klo 14.00-15.30)

Istunto kestää tavallisesti pari tuntia. Tarkempia tietoja toiminnasta ja ilmoittautumiset Marja-Leena Komulainen, p. 040 825 1045, s-posti komulainen.marjaleena(at)gmail.com

Tietotekniikan neuvontaa

Jäsenkokousten jälkeen on mahdollista selvittää tietotekniikan alueeseen kuuluvia kysymyksiä (tietokone, tabletti, älypuhelimet ja niiden käyttö sekä niihin liittyvät sovellukset) Erkki Komulaisen kanssa.  Muusta tapaamisajasta voi sopia sähköpostitse <erkki.oh5sw@gmail.com> tai puhelimitse 040 502 4491.

Etsitään henkilöä!

Olisitko sinä henkilö, joka ryhtyy vetämään keskustelu- tai muuta kerhoa? Ilmoita itsestäsi jollekin hallituksen jäsenelle!

Keskustelukerho

Keskustelukerhon tavoite on aktivoida keskustelemaan erilaisista yhteisesti kiinnostavista aiheista. Keskustelussa voidaan pohtia vallitsevaa tilannetta, tulevaisuuden näkymiä tai menneitä aikoja. Keskustelua voivat pohjustaa sopimuksen mukaisesti kerhon jäsenet, tai kerhon ulkopuolinen henkilö.

Vetäjää etsitään!