Kerhot kevätkaudella 2021

Lempeän joogan ystävät

Joogan alkamisesta ilmoitetaan myöhemmin.

Elokuvakerho

Elokuvakerhossa saa mielen virkistystä ja jaetaan yhteisiä elokuvaelämyksiä tutussa seurassa. Kerhon ensimmäisen kokoontumisen ajankohta riippuu syksyn tulevasta elokuvatarjonnasta. Kutsu tapaamiseen toimitetaan kerhon jäsenille sähköpostilla tai tekstiviestillä. Kiinnostuneet: ilmoittautukaa  yhteyshenkilö Virpi Weidelle, puh. 050 357 4247, virpiweide(at)hotmail.com.

Liikuntakerho

Kävelykerho kutsuu kävelylle keskiviikkona 10.11.2021

Kävelykerhon seuraava tapahtuma on keskiviikkona 10.11.2021 kello 13.00. Kokoontuminen on Herttoniemen kirkon parkkipaikalla. Kävelyn aikana tutustutaan lahopuun elämään ja Herttoniemen alueen maiseman muuttumiseen 1930 – 2020. Aloitus Herttoniemen kirkon parkkipaikalta.

Lisätietoja: Antero Huttunen, puh. 041-5155 851, s-posti antero.huttunen(at)kolumbus.fi

Kirjakerho

Kirjallisuuspiiri alkaa tapaamiset jälleen Laiturissa, (Herttoniemen srk:n tila Herttoniemenrannassa Hitsaajankatu 4)

Yleistä:

Kirjallisuuspiiri kokoontuu kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 14-15.30 .

Syksyn kokoontumispäivät ovat: 7. syyskuuta, 5.lokakuuta, 2.marraskuuta ja 7.joulukuuta

Seuraavat tapaamiset ja kirjat ovat:

marraskuu 2.11.ti klo 14-15.30

Hislop Victoria: Saari

Marraskuun tapaamisessa päätetään kevään kuukausitapaamisten kirjat.

joulukuu 7.12 ti klo 14-15.30

Irja Rane: Naurava Neitsyt

Kevään 2022 ohjelmaan toivotaan kirjaehdotuksia. On ehdotettu Sally Salminen: Katriina, Ulla-Maija Paavilainen: Suurin niistä on rakkaus, Irja Askolan elämänkerta

Hitsaajankatu 4:ssä kokoontuu seurakunnan tiloissa kirjakerho, jonka kokoonpanossa toimii jo tällä hetkellä useita Kaakkois-Helsingin seniorijäseniä.

Istunto kestää tavallisesti pari tuntia. Tarkempia tietoja toiminnasta ja ilmoittautumiset Marja-Leena Komulainen, p. 040 825 1045, s-posti komulainen.marjaleena(at)gmail.com

Tietotekniikan neuvontaa

Jäsenkokousten jälkeen on mahdollista selvittää tietotekniikan alueeseen kuuluvia kysymyksiä (tietokone, tabletti, älypuhelimet ja niiden käyttö sekä niihin liittyvät sovellukset) Erkki Komulaisen kanssa.  Muusta tapaamisajasta voi sopia sähköpostitse <erkki.oh5sw@gmail.com> tai puhelimitse 040 502 4491.

Etsitään henkilöä!

Olisitko sinä henkilö, joka ryhtyy vetämään keskustelu- tai muuta kerhoa? Ilmoita itsestäsi jollekin hallituksen jäsenelle!

Keskustelukerho

Keskustelukerhon tavoite on aktivoida keskustelemaan erilaisista yhteisesti kiinnostavista aiheista. Keskustelussa voidaan pohtia vallitsevaa tilannetta, tulevaisuuden näkymiä tai menneitä aikoja. Keskustelua voivat pohjustaa sopimuksen mukaisesti kerhon jäsenet, tai kerhon ulkopuolinen henkilö.

Vetäjää etsitään!