Teatteri

Hiljaiset sillat

Hiljaiset sillat ke 8.3.2023 klo 18:30 Kaupunginteatterin pieni näyttämö Eläintarhantie 5. Yksi aikamme intohimoisimmista tarinoista kuvaa musikaalimuodossa Francescan salamarakastumista ja siitä seuraavaa vaikeaa valintaa. Pysyäkö kotiäitinä vai antautuako tuntemattomalle tulevaisuudelle valokuvaaja Robertin kanssa? Sydän on kiinnittynyt perheeseen, mutta Robertin sytyttämää roihua ja avoimena odottavan maailman kutsua on vaikea vastustaa. Katso: https://hkt.fi/esitykset/hiljaiset-sillat/

Lipun hinta 36€ maksetaan 10.2. mennessä
FI84 1248 3000 2052 56  viite 9234

Tiedustelut ja ilmoittautumiset:

teatteri- ja elokuvavastaava Virpi Weide, p. 050 357 4247, virpiweide(at)hotmail.com

Maksut yhdistyksen pankkitille

FI84 1248 3000 2052 56

Maksuissa pitää käyttää viitenumeroa.

Lavaklubi on Kansallisteatterin baari ja klubi, jossa viihtyy musiikki- ja teatteriyleisön lisäksi myös teatterin oma väki. Ohjelmailloissa on luvassa muiden muassa bändejä, demoja, monologi-iltoja, jazzia, elokuvia, lauluesityksiä, keskustelua taiteesta & yhteiskunnasta.

Lavaklubi on avoinna ti ke to kello 17 – 24, pe ja la 17 – 02.

Ohjelma on nähtävissä Kansallisteatterin Internet –sivuilla.

Liput ovat ennakkoon myynnissä Kansallisteatterin lippumyymälässä ja esitysiltoina Lavaklubin ovelta, saman illan teatterilipulla ilmainen sisäänpääsy.