Teatteri

Tammikuulle 2021 suunniteltu teatteriesitys on valitettavasti peruuntunut covid-tilanteen vuoksi.

Teatteri Areena Hämeentie 4, Baskervillen koira

Huom! Liput on lunastettava teatterista jo 23.10.2021, joten tee varauksesi alla olevin tiedoin mahdollisimman pian. Lokakuun jäsentilaisuudessa 18.10.2021 ehtinee vielä.

Devonin utuisilla nummilla Sherlock Holmes ja tohtori Watson tutkivat Baskervillen suvun miehiä vainoavaa kirousta. Koomisesti virittyneessä dekkariversiossa arvoitusta selvittävät Santeri Kinnunen, Risto Kaskilahti, Emilia Sinisalo, Sauli Suonpää ja Mikko Virtanen. Sir Arthur Doylen kirjaan Baskervillen koira perustuva Ken Ludvigin sovittama dekkarikomedia esitetään Areena näyttämöllä, Hämeentie 2

La 13.11.2021 kello 13:00.
Lipun hinta 46€
Ilmoittautuminen teatterivastaavalle ja maksun suoritus viimeistään 18.10.
Maksu tilille FI84 1248 3000 2052 56   Viite 1232

Tiedustelut ja ilmoittautumiset:

teatteri- ja elokuvavastaava Virpi Weide, p. 050 357 4247, virpiweide(at)hotmail.com

Maksut yhdistyksen pankkitille

FI84 1248 3000 2052 56

Maksuissa pitää käyttää viitenumeroa.

Lavaklubi on Kansallisteatterin baari ja klubi, jossa viihtyy musiikki- ja teatteriyleisön lisäksi myös teatterin oma väki. Ohjelmailloissa on luvassa muiden muassa bändejä, demoja, monologi-iltoja, jazzia, elokuvia, lauluesityksiä, keskustelua taiteesta & yhteiskunnasta.

Lavaklubi on avoinna ti ke to kello 17 – 24, pe ja la 17 – 02.

Ohjelma on nähtävissä Kansallisteatterin Internet –sivuilla.

Liput ovat ennakkoon myynnissä Kansallisteatterin lippumyymälässä ja esitysiltoina Lavaklubin ovelta, saman illan teatterilipulla ilmainen sisäänpääsy.